جوزا 14, 1400 09:51 Asia/Kabul
  • بیانیه جنبش جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درباره امام خمینی (ره)
    بیانیه جنبش جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درباره امام خمینی (ره)

جنش جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تاکید کرد، امام خمینی (ره) نقش بسزایی در پیروزی مساله فلسطین داشت.

به گزارش رادیو دری، جنبش جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین روز پنج شنبه به مناسبت سی و دومین ساالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد، رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می کشد؛ رژیم فرسوده ای که چند سالی بیشتر از عمر آن باقی نمانده و به دست نیروهای مقاومت از همه سرزمین های فلسطینی ریشه کن می شود.

در بیانیه جوانان انقلاب بحرین آمده است، امام خمینی (ره) همیشه به آزادی قدس می اندیشید و مواضع او از زمان آغاز انقلاب درباره اسرائیل واضح بود؛ انقلاب اسلامی پیروز شد و روز جهانی قدس را اعلام کرد. امروز ما شاهد تحولات ریشه ای کامل در قضیه آزادسازی قدس شریف و تمام سرزمین های فلسطینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی هستیم.

جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین تصریح کرد، انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام شاهد تحولات بزرگی در مسیر بنای حکومت اسلامی و نهادهای آن و اهتمام به محور مقاومت و افزایش توانمندی های نظامی و امنیتی آن بوده است؛ به گونه ای که لبنان از اشغال اسرائیل آزاد شد و فلسطین، انتفاضه ها و مواجهه هایی در راه آزادی تجربه کرد که آخرین مورد آن جنگ 12 روزه غزه بود. 

دربیانیه انقلاب 14 فوریه بحرین آمده است، ما امروز به سوی آزادسازی قدس و همه خاک فلسطین و آزادسازی امت عربی و اسلامی از حضور آمریکایی و غربی و صهیونیستی در حرکت هستیم.

روز جمعه (4 ژوئن 2021) مصادف با سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

 

کلیدواژه