جوزا 17, 1400 08:59 Asia/Kabul
  • انتشار زندگینامه و دیوان اشعار امام خمینی(ره) به زبان گرجی
    انتشار زندگینامه و دیوان اشعار امام خمینی(ره) به زبان گرجی

زندگینامه و دیوان اشعار عرفانی و فلسفی حضرت امام خمینی(ره) به زبان گرجی از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان تدوین و منتشر شد.

به گزارش رادیودری، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) زندگینامه و دیوان اشعارعرفانی و فلسفی آن حضرت  را به زبان گرجی در قالب یک ویژه نامه و دوکتابچه شعر در تیراژ محدود تدوین و منتشرکرد.

این مجموعه در مراسم افتتاحیه "کنفرانس بین المللی بیت المقدس میراث مشترک ادیان" که در سالن اجتماعات موسسه مجمع جهانی اهل بیت (ع) در شهر مارنئولی گرجستان با حضور " اکبر قاسمی" سفیر جمهوری اسلامی ایران، "حمید مصطفوی" رایزن فرهنگی ایران و مدیران مراکز اسلامی گرجستان و جمعی از طلاب و روحانیون مسلمان این کشور رونمایی شد.

حمید مصطفوی رایزن فرهنگی ایران در گرجستان در  این خصوص گفت: باتوجه به شخصیت جهانی حضرت امام خمینی(ره) و اندیشه‌های عرفانی و فلسفی جهانی امام ره مخاطبان گرجی زبان همواره درصدد شناخت بیشتر این شخصیت عارف و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و دیوان اشعار امام به خوبی بیان‌کننده اندیشه‌های عرفانی ایشان است.

رونمایی از ترجمه زبان پشتوی دیوان امام خمینی (ره)

کلیدواژه