جوزا 17, 1400 12:23 Asia/Kabul
  • رئیسی: اولویت تعامل با جهان، همسایگان هستند 
    رئیسی: اولویت تعامل با جهان، همسایگان هستند 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: تعامل با جهان قطعی است اما اقتصاد کشور نباید معطل یک قرارداد باشد.

به گزارش رادیودری، «سیدابراهیم رئیسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران یکشنبه‌ شب در یک برنامه تلویزیونی در سازمان صدا و سیما درباره سیاست دولتش در عرصه سیاست خارجی و اقتصاد تصریح کرد: نمی‌شود اقتصاد را معطل گذاشت و یک روز برای تصویب یک قرارداد، یک روز برای اجرای یک قرارداد، یک روز برای احیای یک قرارداد؛ این سیاست درست نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد: ایران می‌تواند مناسبات گسترده‌ای با کشورهای جهان داشته باشد و قطعا کشورهای همسایه در اولویت تعامل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار دارند. 

رئیسی با بیان اینکه با مذاکره مخالف نیست و تاثیر تحریم‌ها در کشور را انکار نمی‌کند، گفت: دیپلماسی اقتصادی جز برنامه کاری دولتش است و این می‌تواند مبنای موفقیت ایران در تعامل اقتصادی با کشورهای منطقه و جهان باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: با راهکارهای اقتصاد مقاومتی و فعال کردن ظرفیت‌های داخلی، مشکلات اقتصادی قابل حل است و به عبارت دیگر تحریم‌ها خنثی شود، اقتصاد کشور دچار تکانه‌ها نخواهد شد.  

رئیسی همچنین با بیان اینکه براساس قانون اساسی اختیارهای رئیس جمهور کم نیست، تصریح کرد: هر مشکلی راهکاری دارد و راهکار آن در دستان جوانان و مدیران تواناست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 18 ژوئن 2021 (28 خرداد/جوزا 1400 شمسی) برگزار می شود.

رئیسی: باید به مردم امید داد که مشکلات قابل حل است 

کلیدواژه