آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت ازمنافع ایران در خلیج فارس و دوردست
(last modified 1400-03-17T10:28:43+00:00 )
جوزا 17, 1400 14:58 Asia/Kabul
  • آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت ازمنافع ایران در خلیج فارس و دوردست
    آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت ازمنافع ایران در خلیج فارس و دوردست

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از جزایر تنب بزرگ و بوموسی گفت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشیارانه همه تحرکات دشمن را رصد می کنند و آمادگی کامل برای حفظ و صیانت ازمنافع نظام اسلامی در خلیج فارس و دریا های دور دست را دارند.

به گزارش سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه با جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو از جزایر تنب بزرگ و بوموسی در خلیج‌ فارس، بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزمی رزمندگان مستقر در این جزایر و گفتگوی میدانی با آنان، بر حفظ آمادگی ها ، افزایش توان رزم ،هوشیاری و اشراف هوشمند اطلاعاتی بر حوزه جغرافیایی و محیط پیرامونی منطقه مأموریتی تأکید کرد.

سردار تنگسیری در این بازدید از بخش های عملیاتی شناوری،تفنگداری ،جنگال،فاوا، مهندسی ، مرکز فرماندهی و کنترل و سایر بخش های مربوطه در جزایر، بازدید میدانی به عمل آورد و پس از بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌ها و توان رزم ، جدیدترین تاکتیک های موثر عملیاتی را ابلاغ کرد.

وی هدف از بازدیدهای عملیاتی مستمر را تقویت روحیه معنوی و جهادی رزمندگان و اطمینان بخشی کامل از وضعیت مطلوب آمادگی ها و ارتقای توان رزم بیان کرد.

دریادار تنگسیری: سپاه و ارتش با صلابت حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می‌کنند

کلیدواژه