جوزا 18, 1400 16:45 Asia/Kabul
  • طرح دیدگاههای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از مناظره دوم
    طرح دیدگاههای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از مناظره دوم

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیش از مناظره دوم به طرح دیدگاههای خود پرداختند.

به گزارش رادیودری، " سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی" نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز سه شنبه پیش از اغاز دومین مناظره انتخاباتی گفت: در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی ایده‌های خوبی مطرح شده است و این موارد در مدل حکمرانی جدید کشور پیگیری  خواهد شد.  

" سید ابراهیم رئیسی " دیگر  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  گفت:  رقیبش فساد، ناکارآمدی و بداخلاقی‌های سیاسی است.

"سعید جلیلی "  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران  نیز  گفت:  در مناظره‌ها باید اخلاق رعایت شود و به موضوعاتی که مورد انتظار مردم است، پرداخته شود.

"عبدالناصر همتی "  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  پیش از ورود به دومین مناظره گفت:  باید در مناظره‌ها اخلاق رعایت شود و به برنامه‌ها پرداخته شود.

" محسن رضایی " نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  گفت: دولت "اقدام و تحول" به مردم، امید حقیقی خواهد داد و این دولت، امید به ملت ایران هدیه می‌دهد.  

محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز  پیش از دومین مناظره در صدا و سیما گفت:  شئون اخلاقی در مناظره باید رعایت شود و باید اذهان عمومی مردم نسبت به برنامه‌های نامزدها روشن شود.  

"علیرضا زاکانی "  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز تصریح کرد، قول می دهد  در دوران ریاست جمهوری مسیری  را دنبال کند که  ماحصل آن یک میلیون و 200 هزار خانه برای محرومان باشد. 

دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران؛ فردا

کلیدواژه