جوزا 25, 1400 16:27 Asia/Kabul
  • پایان نتانیاهو، هیولای جنگ، سلطه‌گری و کودک کشی
    پایان نتانیاهو، هیولای جنگ، سلطه‌گری و کودک کشی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشارمطلبی تاکید کرد، دوران نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هیولای جنگ، سلطه‌گری و کودک کشی به پایان رسید.

به گزارش رادیودری به نقل از ایرنا، " سعید رضا عاملی " دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه شنبه  در یادداشتی با عنوان پایان نتانیاهو، هیولای جنگ، سلطه‌گری، کودک کشی و اقدام فراگیر علیه انسان‌های مظلوم نوشت: مردم در کشورهای مختلف دنیا امروز زمین خوردن آن هیولا  را جشن گرفته اند و این سرنوشت محتوم تمام ظالمان جهان است.

عاملی در این یادداشت نوشت:  جنگ طلبی‌های رژیم صهیونیستی، مردم و کشورهای منطقه را دچار بحران‌های متعدد کرد و رد پای زیرپا گذاشتن حقوق انسان‌ها، ظلم و تجاوز و آواره کردن انسان‌های مظلوم در فلسطین و لبنان و سوریه و برخی کشورهای مسلمان منطقه به وضوح آشکار است.

در این مطلب آمده است،  معادلات منطقه‌ای هر روز بر ضرر رژیم منحوس صهیونیستی و همپیمانانش تغییر یافت. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه نوشت، زنگ پایان عمر  رژیم جعلی و فروپاشی از درون آن  به صدا درآمده  است.

در این مطلب آمده است،  نتانیاهوی دیکتاتور با کارنامه‌ای سراسر فساد، ظلم، کودک کشی، جنایت علیه بشریت و حمایت از تروریسم و زیر پا گذاشتن همه کنوانسیون‌های بین المللی و منشور ملل متحد در رعایت حقوق انسان از قدرت کنار زده شد.

پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست)،  پس از درگیری و تنش های بسیار در نهایت  به کابینه جدید این رژیم  رای اعتماد داد.

نتانیاهو،  که تلاشهایش برای لغو دولت ائتلافی ناکام ماند در  نشست پارلمان  تهدید کرد دولت چپگرا را سریعتر از آنچه بسیاری تصور می کنند، سرنگون خواهیم کرد.

اردوغان ،نتانیاهو را به کودک کشی متهم کرد

کلیدواژه