آمادگی همه‌ جانبه سپاه برای تداوم همکاری با دولت جدید
(last modified 1400-03-30T12:32:38+00:00 )
جوزا 30, 1400 17:02 Asia/Kabul
  • آمادگی همه‌ جانبه سپاه برای تداوم همکاری با دولت جدید
    آمادگی همه‌ جانبه سپاه برای تداوم همکاری با دولت جدید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به رئیس جمهور منتخب ایران تاکید کرد، سپاه آمادگی همه‌جانبه برای تداوم همکاری با دولت جدید دارد.

به گزارش رادیودری به نقل از خبرگزاری فارس، "سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی"  فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب "سید ابراهیم رئیسی"  به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، آمادگی همه‌جانبه سپاه برای تداوم همکاری و هم‌افزایی با دولت‌ ها در عرصه خدمت‌گزاری را اعلام کرد.

در این پیام به " سید ابراهیم رئیسی " آمده است، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه/جوزا خالق "حماسه بزرگ ۱۴۰۰ " و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین شد. 

سرلشگر سلامی در این پیام تاکید کرد، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و عملیات روانی و جنگ رسانه ای شومی که در پی ناامید سازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود، را به شایستگی داد.

در ادامه این پیام امده است، بی تردید چشم انداز آینده کشور،  نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی های درخشان ملت به ویژه جوانان  پرشور، پیشرو  و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  در انتخاباتی که روز جمعه 28 خرداد/جوزا برگزار شد، موفق به کسب بیش از 17 میلیون و 926 هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

سپاه پاسداران: وحدت ارتش و سپاه ضامن امنیت ایران است

کلیدواژه