جوزا 30, 1400 17:58 Asia/Kabul
  • پیام تبریک امیر حاتمی به \
    پیام تبریک امیر حاتمی به \"سید ابراهیم رئیسی\"

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب سید ابراهیم رئیسی را به‌ عنوان رئیس جمهوری منتخب تبریک گفت.

به گزارش رادیودری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، " امیر سرتیپ امیر حاتمی " وزیر دفاع و پشتیبانی نیروها مسلح جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه  در پیامی انتخاب  سید ابراهیم رئیسی به‌ عنوان رئیس جمهوری منتخب را تبریک گفت.

در این پیام آمده است، حماسه پر شکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد/جوزا ۱۴۰۰و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی های بین المللی و توطئه های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

در پیام امیر حاتمی آمده است، این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت ها و رهنمود های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  است. 

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  در انتخاباتی که روز جمعه 28  خرداد/جوزا برگزار شد، موفق به کسب بیش از 17 میلیون و 926 هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد

تبریک مقامات کشورهای مختلف به مناسبت پیروزی «رئیسی» در انتخابات

کلیدواژه