جوزا 30, 1400 18:02 Asia/Kabul
  • پیام تبریک \
    پیام تبریک \"علی عسکری\" به رئیس جمهور منتخب ایران

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

به گزارش رادیودری به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،   " علی عسکری " رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک به "  سید ابراهیم رئیسی "  رئیس جمهور منتخب ایران تأکید کرد: رسانه ملی به رسم معهود خود در قبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود.

علی عسکری در این پیام آورده است،   صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسؤولان و چشم بینای افکار عمومی‌ با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌ به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.
در پیام علی عسکری آمده است،  باوجود تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم درانتخابات، القائات جریانهای انحرافی و غرب گرا  در صحنه انتخابات،  عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همچنین خاطرنشان کرد : شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور  در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  در انتخاباتی که روز جمعه 28  خرداد/جوزا برگزار شد، موفق به کسب بیش از 17 میلیون و 926 هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

پیام تبریک سید حسن نصر الله به رئیس جمهور منتخب ایران

کلیدواژه