سرطان 01, 1400 11:32 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: ملت ایران در مبارزه با کرونا سربلند است  
    سرلشکر باقری: ملت ایران در مبارزه با کرونا سربلند است  

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: ملت ایران در میدان مبارزه با ویروس کرونا، سربلند بیرون آمد.

به گزارش رادیودری، سردار سرلشکر «محمدباقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز سه‌شنبه در مراسم اعطاء نشان شفاء و تجلیل از کارکنان فعال نیروهای مسلح ایران در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا افزود: شیوع بیماری کرونا می‌توانست مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته سبب گرفتاری و سرگردانی مردم ایران شود اما ملت با تجربه ایران توانست سربلند از این بحران بیرون بیاید. 

سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح ایران در اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا، در عین حال که مسئولیت دفاع از ایران را بر عهده دارند به بخش بهداشت و درمان کمک و یاری کردند و توانستند بخشی از فشار بر بیمارستان‌ها را کاهش دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: در زمان همکاری نیروهای مسلح با بخش بهداشت ایران، نیروهای مسلح همه مرزها و امور امنیتی ایران بدون یک روز وقفه کنترل کرده‌اند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، یک روز هم پیش نیامد که بیماران و مبتلایان به کرونا با مشکل کمبود تخت و تجهیزات بیمارستانی مواجه شوند و واکسن "میلاد نور" وزارت دفاع ایران نیز در آینده نزدیک به دست مردم ایران خواهد رسید. 

پیام سرلشکر باقری به رئیس ستاد مشترک ارتش چین/ مبارزه با کرونا؛ نیازمند عزم جهانی

کلیدواژه