سرطان 01, 1400 23:33 Asia/Kabul
  • رئیسی: دولت اسلامی دولت خدمتگزاراست نه منت گذار
    رئیسی: دولت اسلامی دولت خدمتگزاراست نه منت گذار

رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفت: در دولت اسلامی باید تمام کارگزاران خود را خادم ملت بدانند.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری منتخب مردم ایران روز سه شنبه در اولین سفر خود به مشهد مقدس، در حرم مطهر امام رضا (ع)، با تبریک ولادت امام هشتم شیعیان جهان، راه رضایت خداوند را از راه خدمت به مردم دانست و افزود: امروز مدیران باید به مردم محبت داشته باشند و مردم را دوست داشته باشند، عاشق مردم باشند و این عشق و این محبت مرتبه نازله محبت الله است.

رئیسی گفت: هر کسی در جای جای کشور به مردم خدمت می کند بداند باید کرامت مردم را حفظ کرد هیچکس حق ندارد کوچکترین خدشه ای به کرامت مردم وارد کند.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با اشاره به اینکه ما در اقتصاد باید محور کارمان عدالت باشد،تصریح کرد:باید در کشور تحول ایجاد شود، تحول به نفع مردم، به نفع ارزش های انقلاب اسلامی، به نفع سفره مردم، کسب و کار مردم و تحول در شکل گیری دولتی کارآمد، خواست مردم است.

رئیسی افزود: بنده به عنوان نماینده این ملت اجازه نخواهم داد هیچ کدام از حقوق ملت ضایع بشود؛در حفظ کرامت، در اقتصاد، محور عدالت اقتصادی است یعنی تقسیم ظرفیت ها و امکانات کشور بر اساس عدالت است.

رئیس جمهور منتخب ایران همچنین با اشاره به برنامه های دولت آینده برای مقابله با ویروس کرونا گفت: دراسرع وقت واکسیناسیون عمومی کرونا آغاز می شود.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

شمارش اولیه آرا؛ رئیسی پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران

کلیدواژه