نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان با اقدام آمریکا در حذف برخی از خبرگزاری‌ های مقاومت
(last modified 1400-04-08T10:14:48+00:00 )
سرطان 08, 1400 14:44 Asia/Kabul
  • نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان با اقدام آمریکا در حذف برخی از خبرگزاری‌ های مقاومت
    نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان با اقدام آمریکا در حذف برخی از خبرگزاری‌ های مقاومت

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از اقدام ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در حذف برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مقاومتی انتقاد کرد و این اقدام را نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان دانست.

به گزارش رادیودری، " علی کریمیان "  دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی روز سه شنبه  در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجمع عمومی این اتحادیه گفت:  حق قانونی مردم جهان و مسلمانان در بهره‌برداری از تولیدات رسانه‌ای پاک و سالم است.

کریمیان از اقدام ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در حذف برخی از شبکه‌های این اتحادیه از ماهواره‌ها و همچنین مصادره دامنه برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مقاومتی انتقاد کرد.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی،  این اقدام را نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان دانست.

کریمیان، با تأکید بر سکوت نکردن  محور مقاومت و رسانه‌های عضو اتحادیه در برابر اقدامات ظالمانه و کودک کشی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی، پیروزی‌های محور مقاومت و مردم مسلمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه را مورد تحسین قرار داد.

دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با شعار «عدالت رسانه‌ای و آزادی بیان» با حضور مدیران رسانه‌های عضو اتحادیه، کارشناسان سیاسی و مسئولان فرهنگی و به طور همزمان در تهران، بغداد، بیروت، غزه، کابل، استانبول و صنعاء برگزار می‌شود.

این اجلاس در تهران،  امروز سه‌ شنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

علی عسکری: رسانه های مقاومت قوی تر از همیشه راهشان را ادامه می دهند

کلیدواژه