اسد 03, 1400 18:46 Asia/Kabul
  • گروهک تروریستی منافقین ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده است
    گروهک تروریستی منافقین ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده است

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو با انتشار مطلبی در پاسخ به هفته نامه آمریکایی نیوزویک نوشت: گروهک تروریستی منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده است.

به گزارش  رادیودری، "بهرام حیدری" رایزن نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در بیانیه ای  برای  هفته نامه  آمریکایی نیوزویک نوشت، گروهک تروریستی  منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

 بهرام حیدری درادامه نوشت، غرب تلاش می‌کند گروهک تروریستی  منافقین را تطهیر کند.

رایزن نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، در ادامه این بیانیه  برگزاری نشست  10 جولای 2021 (19سرطان) گروهک تروریستی منافقین را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی آمریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این بیانیه آمده است، مقامات  آمریکایی به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمب گذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.
رایزن  نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است، با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

نیوزویک، به مناسبت برگزاری نشست گروهک  تروریستی منافقین در گزارشی به قلم دیوید برنان (DAVID BRENNAN)، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی این گروهک تلاش کرده جنایات منافقین را توجیه کند.   

سیاست آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین شکست خورده است

کلیدواژه