خطیب‌زاده: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد
(last modified Fri, 06 Aug 2021 05:35:23 GMT )
اسد 15, 1400 10:05 Asia/Kabul
  • خطیب‌زاده: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد
    خطیب‌زاده: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی پنجشنبه شب در پاسخ به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر انجام اقدام نظامی علیه ایران تصریح کرد: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، "سعید خطیب زاده" در توئیتر با بیان اینکه رژیم اسرائیل در مورد تازه‌ای از نقض فاحش قوانین بین‌المللی، حالا بی‌شرمانه ایران را به اقدام نظامی تهدید می‌کند خاطرنشان کرد، این رفتار شرارت بار از حمایت کور غرب نشأت می‌گیرد.

"خطیب زاده" در ادامه در توییتر نوشت: «ما به روشنی اعلام می‌کنیم: هرگونه اقدام احمقانه علیه ایران، با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد. ما را نیازمایید.»

سردار سرلشکر پاسدار "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه  با اشاره به لفاظی‌های اخیر صهیونیست ها علیه ایران تصریح کرده بود، دشمنانی که این روزها در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با الفاظ تهدید آمیز صحبت می کنند؛ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی باید به این درک از واقعیت قدرت تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برسند که در سیاست ها و راهبردهای دفاعی ایران هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و تهران را وادار به واکنش های سرسختانه و قاطعانه نکند.

جمعه گذشته منابع غربی مدعی شدند یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان هدف قرار گرفته شده است.

پس از انتشار خبر این اتفاق، صهیونیست‌ها از همان ابتدا بدون هیچگونه مدرکی شروع به اتهام زنی علیه ایران کردند.

غربی ها نیز ضمن همراهی با صهیونیست ها ادعای آنها علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شده اند تهران در پشت پرده حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان قرار داشته است.

پس از این جنجال سازی، صهیونیست ها به تهدید و رجز خوانی علیه ایران پرداختند.

"سعید خطیب زاده " سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در واکنش به اتهام‌زنی رژیم صهیونیستی علیه ایران با تاکید بر اینکه این بار نخست نیست که رژیم اشغالگر قدس این چنین اتهاماتی را متوجه ایران  می کند تصریح کرده بود، موجودیت رژیم اشغالگر قدس باید دست از این اتهام زدن‌های واهی بردارد.

"خطیب زاده " در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی  هر کجا پا گذاشته با خودش ناامنی، خشونت و ترور برده است، اظهار داشت: مسئول وضعیت کنونی همان‌هایی هستند که پای رژیم اشغالگر قدس را به منطقه باز کرد‌ه‌اند.

تکرار اتهام زنی های واهی امریکا و اسرائیل علیه ایران

کلیدواژه