ملت ایران؛ ملتی سرافراز در جهان و منطقه
(last modified Thu, 14 Jul 2016 07:50:46 GMT )
سرطان 24, 1395 12:20 Asia/Kabul
  • ملت ایران؛ ملتی سرافراز در جهان و منطقه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران، ملتی سرافراز و پرافتخار در جهان و منطقه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران، ملتی سرافراز و پرافتخار در جهان و منطقه است.

به گزارش ایرنا، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، چهارشنبه شب در قم (مرکز ایران) تاکید کرد: با وجود نابسامانی و آشفتگی های بی سابقه خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران با روحیه حماسی و جهاد، در برابر همه دشمنان ایستاده و امروز ملتی سرافراز و پرافتخار در جهان و منطقه است.

لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی دفاعی و امنیتی برخوردار است .

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تامین امنیت داخلی، در خارج از مرزهایش نیز تروریست های تکفیری را وادار به عقب نشینی کرد، و این از تیزهوشی رهبر معظم انقلاب است که همیشه از بنیه دفاعی ایران صیانت می کنند.

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی کشورها به دلیل نداشتن روحیه حماسی و جهادی، در برابر استکبار ذلیل هستند، گفت: برخی از کشورها، با وجودی که امکانات، پول، نفت و گاز زیادی دارند ولی در برابر مردم کشور خود گردن کلفت و در برابر آمریکا خوار و ذلیل هستند.

لاریجانی با اشاره به تهاجم رژیم آل سعود به یمن در سایه حمایت امریکا و کشته شدن شمار زیادی از مردم بی گناه یمن توسط سعودی ها خاطر نشان کرد، مردم یمن، ملتی باغیرت و بزرگ هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امریکا که ادعای صلح طلبی و حقوق بشر آن گوش فلک را کر کرده است نه تنها چشمان خود را روی جنایات رژیم سعودی در یمن بسته، بلکه سلاح هم در اختیار سعودی ها قرار داده است.

کلیدواژه