سنبله 13, 1400 13:03 Asia/Kabul
  • رژه دریایی ۱۵۰ شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس
    رژه دریایی ۱۵۰ شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز " ملی مبارزه با استعمار " در خلیج فارس رژه دریایی برگزار کردند.

به گزارش رادیو دری؛ در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری قهرمان ایرانی مبارزه با استعمار که در تقویم ایران به نام «روز ملی مبارزه با استعمار» رژه دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج فارس " دلوار " زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار با شکوه خاصی برگزار شد.

"سردار رمضان زیراهی" فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به‌ پاس گرامیداشت یاد شهید رئیس‌علی دلواری رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس در محدوده ساحل دلوار  تنگستان زادگاه این شهید والامقام،  شناورهای مردمی و  منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی با برگزاری رژه دریایی قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

 "سردار رمضان زیراهی " با بیان اینکه هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌ های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: همان‌گونه که رئیس‌علی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت ازمنافع ایران در خلیج فارس و دوردست

 

کلیدواژه