فرمانده کل سپاه: ابهام استراتژیک و راهبردی بر دشمن عارض شده است
(last modified 1400-06-31T09:36:32+00:00 )
سنبله 31, 1400 14:06 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه: ابهام استراتژیک و راهبردی بر دشمن عارض شده است
    فرمانده کل سپاه: ابهام استراتژیک و راهبردی بر دشمن عارض شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن در حصر اقتصادی متوقف شده و عاجز است، گفت: امروز ابهام استراتژیک و راهبردی مهم‌ترین خصیصه‌ای است که بر دشمن عارض شده است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در سومین مراسم «یادها و نام‌ها» اظهار داشت: دشمن بین دو شر مخیر مانده است انقلاب اسلامی اینگونه دشمن را مدیریت کرده است که دشمن اگر بماند هزینه می دهد و اگر برود فرار کرده است دشمن اگر در یمن بماند می شکند و اگر برود فرار کرده است. 

وی افزود: قدرت‌های بزرگ با آن جهان‌بینی و نگرش الهی امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشأن، در چشمان ملت ما هم در جسم و هم در روح کوچک شدند.

فرمانده کل سپاه با بیان این که آمریکای امروز دیگر آمریکایی ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سال گذشته نیست، تاکید کرد: صهیونیست‎‌ها دیگر آن صهیونیست‌های مهاجمی که سرزمین مسلمانان را اشغال کنند، نیستند، نوچه‌های آنها هم دیگر نفس راه رفتن ندارند.

وی با یادآوری این که این انقلاب است که با نفس، حرارت، نشاط در حال پیشروی است، ادامه داد: امروز این موازنه تغییر کرده است، اگر دفاع مقدس نبود، این پیروزی، غلبه و این سیطره برای مسلمانان حاصل نمی‌شد، بدون الگو نمی‌توان راه طولانی را رفت و بدون برداشتن گام‌های اولیه هیچ مسیر طولانی طی نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که ما به الگو نیاز داشتیم، اضافه کرد: دفاع مقدس این ظرفیت و استعداد را برای جوانان ایرانی و غیرایرانی فراهم کرد که قدرت‌های بزرگ به همان اندازه که بزرگ نشان داده می‌شوند، همان نسبت شکست پذیرند و این بدیهی است.

سرلشکر سلامی: دشمنان ملت ایران در سراشیبی سقوط هستند

کلیدواژه