میزان 09, 1400 13:40 Asia/Kabul
  • سرتیپ حیدری: فعالیت‌های صهیونیست‌ها را کاملا رصد می‌کنیم
    سرتیپ حیدری: فعالیت‌های صهیونیست‌ها را کاملا رصد می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : از موقعی که رژیم صهیونیستی آمده، حساسیت به مرز شمال غرب افزایش یافته و فعالیت آنها کاملا رصد می شود.

به گزارش  رادیو دری، " امیر سرتیپ کیومرث حیدری "  فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  روز جمعه همزمان با آغاز رزمایش " فاتحان خیبر " درمناطق شمالغرب کشور گفت : جمهوری اسلامی ایران در دو قرن اخیر هیچگاه مهاجم نبوده و هیچگونه چشمداشتی به خاک همسایگان نداشته و ندارد و صرفا از خود دفاع کرده است.

امیر  سرتیپ حیدری افزود: در این منطقه، یک عنصر ناخوانده و برهم زننده امنیت داریم که از جای دیگر آمده و آن رژیم نامشروع صهیونیستی است و از موقعی که این رژیم آمده، حساسیت  به این مرز افزایش یافته، و فعالیت آنها در اینجا کاملا رصد  می شود. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت : در کنار این موضوعات، هنوز برای جمهوری اسلامی ایران خروج نیروهای تروریستی که از سوریه به این منطقه آمده اند، محرز نشده و  ایران از این بابت حساس است.

به گفته امیر  سرتیپ حیدری : رزمایشهای نیروهای مسلح  در این منطقه و سایر مناطق برابر یک برنامه ریزی دقیق و با هدف آزمایش سلاحها و تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزم نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است. 

رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعه  با حضور تیپ های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور آغاز شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران: افزایش قدرت ارتش ایران یک اصل است

کلیدواژه