فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها در خلیج فارس ۶ سیلی محکم خورده اند
(last modified 1400-07-20T10:10:19+00:00 )
میزان 20, 1400 14:40 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها در خلیج فارس ۶ سیلی محکم خورده اند
    فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها در خلیج فارس ۶ سیلی محکم خورده اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقتدر هستیم، تاکید کرد: امریکایی‌ها تاکنون در خلیج فارس ۶ سیلی محکم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خورده اند.

به گزارش رادیودری،  " دریادار علیرضا تنگسیری "  فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه  در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای ۱۶ مهر و روز نیروی دریایی سپاه با حضور وابستگان نظامی کشور‌های خارجی، به میزبانی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۳ سال محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه محکم ایستاده است.

دریادار تنگسیری با برشمردن برخی از رویارویی‌های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی گفت: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ۶ عملیات موفق برابر آمریکای متجاوز انجام داده که در این عملیات‌، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج فارس شکسته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هیچگاه در خلیج فارس شروع کننده جنگ نبودیم و با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش‌ها، سکو‌ها و پایانه‌های نفتی ایران را هدف قرار می‌دادند خویشتن داری کردیم، و بعد از این همه خسارتی که آن‌ها وارد کردند، وارد جنگ  با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت آموز به آن‌ها زدیم.

سردار تنگسیری  با اشاره به راهبرد امنیت، صلح، صفا و آرامش در خلیج فارس گفت:  هیچ ناامنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی تابیم، خلیج فارس خانه ایران  و کشور‌های همسایه است، و آمریکایی‌ها در خلیج فارس جایی ندارند، زیرا هر جایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس، امنیت این منطقه راهبردی را مختل می‌کند و هزینه سنگینی را بر آن تحمیل خواهد کرد.

سردار تنگسیری  خاطرنشان کرد : زیبنده کشور‌های اسلامی منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم‌ها که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین گفت: امروز نیروی دریایی ارتش  و سپاه  به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، با صلابت خواهند ایستاد.

دریادار تنگسیری: سپاه و ارتش با صلابت حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می‌کنند

کلیدواژه