عقرب 01, 1400 12:35 Asia/Kabul
  • سردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای ایران برقرار است
    سردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای ایران برقرار است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مرزبانان ایرانی با آمادگی کامل در مرزهای کشور مستقر هستند،گفت: مرزهای ایران در امنیت کامل و پایدار هستند.

به گزارش رادیو دری؛سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه(ع) نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: ایران با ١۵ کشور همسایه و هم مرز است و امنیت پایدار و مطلوبی در مرزهای کشور بخصوص در مرزهای جنوب شرقی برقرار است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حضور معاندان و بیگانگان در مرزهای کشور، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در صورت تحرک گروهک های معاند و بیگانگان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اقتدار از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری خواهند کرد.

گودرزی افزود: تعامل و ارتباط دیپلماسی با کشورهای همسایه بخوبی برقرار است و هیچ‌ یک ازگذرهای مرزی و پایانه ها بسته نیست و تبادل تجاری و اقتصادی در مرزها بخوبی در حال اجراست.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مرزبانان با اقتداردر سراسر مرزهای ایران اسلامی هوشیار بوده و در مرزهای کشور امنیت برقرار است.

سردار اشتری: مرزبانان مجاهدانه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند

کلیدواژه