عقرب 13, 1400 11:54 Asia/Kabul
  • بازتاب گسترده ناکامی آمریکا در سرقت نفت ایران در مطبوعات پاکستان
    بازتاب گسترده ناکامی آمریکا در سرقت نفت ایران در مطبوعات پاکستان

ناکامی آمریکا در سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان در مطبوعات پاکستان بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش رادیودری، رسانه‌های پاکستان امروز (پنجشنبه) سرخوردگی مجدد آمریکا در مقابل ایران اسلامی درپی ناکام ماندن عملیات دزدی دریایی نیروهای تروریست آمریکا در دریای عمان و اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جلوگیری از ربودن نفتکش ایرانی را به صورت گسترده منتشر کردند.

روزنامه‌های انگلیسی و اردو زبان  پاکستان و همزمان تارنماهای خبری، ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفتکش ایرانی را به صورت گسترده بازتاب دادند.

روزنامه «اکسپرس تریبیون» هم گزارش داد، سپاه پاسداران ایران دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، تلاش آمریکا برای توقیف نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را خنثی کرده است.

در این گزارش آمده است، براساس بیانیه‌ای که رسانه‌های دولتی ایران منتشر کردند، با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه، عملیات نیروی دریایی تروریست آمریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان شکست خورد.

وب سایت شبکه اردو زبان «دنیا نیوز» هم گزارش کرد،  نیروهای ایرانی عملیات آمریکایی‌ها برای توقیف یک نفتکش ایران را خنثی کرده و تلاش برای سرقت نفت توسط نیروهای آمریکایی ناکام ماند.

دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  با  اقدام به موقع و مقتدرانه در آب های دریای عمان عملیات ناو آمریکایی برای سرقت نفت از یک فروند  نفتکش را ناکام گذاشتند.

نیروهایی آمریکایی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای تروریست آمریکایی با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

این عملیات دریایی سپاه پاسداران بار دیگر ثابت کرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند دوران دفاع مقدس در حفاظت از تمامیت ارضی، استقلال و امنیت مردم از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

تصاویر اقدام دلاورانه نیروی دریایی سپاه علیه دزدی دریایی آمریکا

بازتاب ناکامی آمریکایی ها برای ربودن نفتکش ایرانی در رسانه های ترکیه

کلیدواژه