عقرب 21, 1400 11:39 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی:جوانان انقلابی ایران از تحریم ها فرصت ساختند
    سرلشکر سلامی:جوانان انقلابی ایران از تحریم ها فرصت ساختند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان انقلابی ایران از تحریم ها فرصت ساختند و اکنون کشور در حوزه‌های مختلف عمران، انرژی، هسته‌ای، نانو و قدرت نظامی به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در نشست با بسیجیان استان گیلان در رشت،شمال ایران، افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های خوبی را  پشت‌سر گذاشته‌ و از تحریم‌های ظالمانه آمریکا در زمینه های مختلف، فرصت سازندگی ایجاد کرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه استکبار به منظور توطئه ضد ملت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آمریکا در ۴۳ سال گذشته در تمامی لحظه‌ها انواع جنگ‌ها را ضد ملت ایران آغاز کرد و از همان ابتدا به دنبال خنثی‌سازی روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار بوده است.
سرلشکر سلامی، با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا در بهترین نقطه نفوذ خود در جهان بود، گفت: در نظام کفر کشور قوی تر، پیروز است ولی کشورهای مسلمانان با تکیه به نیروی ایمان خود در برابر قدرت‌های برتر به پیروزی می‌رسند از این رو پیروزی انقلاب و خروج آمریکا از کشور به معنای واقعی پیروزی بوده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرت آمریکا را قدرتی پوشالی دانست و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیچیده‌ترین توطئه‌ها پرچم عدالت را درست گرفت و با تدبیر، ایمان، حکمت هیمنه این کشور با قدرت پوشالی را به شکست وا داشت.

سرلشکر سلامی: آمریکا بیش از 40 جنگ در تمام دنیا به راه انداخته است

کلیدواژه