قوس 22, 1400 20:12 Asia/Kabul
  • ارائه ۵٠ طرح برای همکاری مشترک ایران با کمیسیون اروپا
    ارائه ۵٠ طرح برای همکاری مشترک ایران با کمیسیون اروپا

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران اعلام کرد: ۵٠ طرح برای همکاری مشترک با کمیسیون اروپا ارائه شده است.

به گزارش رادیودری، «حامد فروزان»  مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در نشست مشترک مسوولان وزارت تعاون، با هیات اعزامی اتحادیه اروپا در تهران  گفت: آماده اجرای طرح‌های مشترک هستیم.

فروزان با اشاره به حضور طولانی مدت پناهجویان افغانستانی در ایران افزود: تمامی یارانه‌هایی که برای شهروندان ایرانی در زمینه های رفاه، بهداشت، درمان، و امنیت  پرداخت می‌شود برای افغان‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود، اما تاکنون مبلغ قابل توجهی برای حمایت از آنان از کمیسیون اروپا دریافت نکرده‌ایم.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون همچنین گفت: میزبانی ایران  از افغانستانی‌ها، براساس کرامت انسانی است و به جای کمپ، آن‌ها را در جامعه خود جذب کردیم.

«سارا رینالدی» رئیس اداره  غرب آسیا  و آسیای مرکزی اداره کل شرکت‌های بین‌المللی کمیسیون اروپا نیز در این نشست  گفت:  اولویت ‌های تعامل با ایران بر محور اشتغال، پشتیبانی و ایجاد معیشت برای آواره‌های افغانستانی است و این کار را از طریق مرکز پناهندگان نروژ و سازمان ملل انجام خواهیم داد.

مجازات کمیسیون اروپا درمورد خودداری از پذیرش پناهجویان

کلیدواژه