قوس 23, 1400 09:34 Asia/Kabul
  • خطیب زاده: رژیم اشغالگر قدس دشمن نخست جهان اسلام است
    خطیب زاده: رژیم اشغالگر قدس دشمن نخست جهان اسلام است

سخنگوی وزارت خارجه ایران دوشنبه شب در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات گفت: پذیرش نخست وزیر رژیم نامشروعی که عامل ناامنی و تنش و جنگ افروزی در بیش از 70 سال گذشته در جغرافیای کشورهای عربی و اسلامی بوده است، در حافظه تاریخی ملت فلسطین، مردم منطقه و همه آزادی‌خواهان جهان ثبت می‌ماند.

به گزارش رادیو دری، "سعید خطیب زاده" با یادآوری آرمان همیشگی و قطعی آزادی قدس شریف به عنوان قبله نخست مسلمین جهان افزود: مردم منطقه اقدامات شرورانه وکینه توزانه رژیم صهیونیستی که ریشه اصلی مصیبت های منطقه است را از یاد نبرده اند ‌و مخالف روند عادی سازی با این رژیم باقی خواهند ماند. 

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره هرگونه اقدامی که به تثبیت حضور مخرب و فتنه انگیز این رژیم جعلی در منطقه مهم غرب آسیا منجر شود هشدار داد و افزود: این گونه اقدامات تامین امنیت منطقه را مختل می کند و برخلاف مصالح و منافع امت اسلامی و مردم منطقه و کشورهای عربی است.

خطیب زاده در پایان تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس دشمن نخست جهان اسلام و کشورهای عربی است و هیچ اقدامی در مسیر عادی سازی نمی تواند آرمان بلند فلسطین را به محاق ببرد.

"نفتالی بنت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب وارد "ابوظبی" شد. 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای، استقبال حکام امارات از نخست‌ وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و آن را خیانت به فلسطین دانست.

 امارات و رژیم صهیونیستی توافق جدید نظامی امضا کردند

کلیدواژه