جدی 02, 1400 20:20 Asia/Kabul
  • شلیک موشک های نقطه زن دریایی در رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) ۱۷
    شلیک موشک های نقطه زن دریایی در رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) ۱۷

چهارمین روز رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) ۱۷ با شلیک موشک‌های نقطه زن کروز دریایی با برد متوسط و عملیات هوایی پهپاد‌های نیروی دریایی سپاه ادامه یافت.

به گزارش رادیو دری؛ شلیک موشک‌های نقطه زن کروز دریایی از سکو‌های شناوری و ساحلی و اصابت همزمان به هدفشلیک موشک های کروز نقطه زن دریایی به اهداف مشخص مشخص در دریا با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با موفقیت انجام شد.

همچنین در بخش دیگر برنامه‌های روز چهارم این رزمایش در عملیات هوایی پهپاد‌های نیروی دریایی سپاه، یک پهپاد همزمان دو هدف را مورد اصابت قرار داد.

در این عملیات به طور همزمان از ۳ فروند پهپاد با قابلیت‌های متفاوت رزمی، شناسایی، اپتیکی، سیگنالی، رله مخابراتی و چند منظوره استفاده شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ساخت موشک‌های کروز دریایی را دانشمندان جوان و انقلابی کشور به عهده داشته اند گفت: از قابلیت‌های این موشک‌ها رادار گریز بودن، مقاوم بودن برابر جنگ الکترونیک، هدف یابی در شرایط سخت، نقطه زنی هدف در سریع‌ترین زمان با کلاهک جنگی پرقدرت و رادار‌های ویژه این موشک‌ها، این رزمایش را به نسبت سال گذشته متمایز کرده است.

 مقابله موفق سامانه‌های ‌جدید ضد هوایی سپاه با موشک‌های کروز

کلیدواژه