جدی 11, 1400 11:38 Asia/Kabul
  • سرتیپ نصیرزاده: سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام است
    سرتیپ نصیرزاده: سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام است

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با بیان اینکه تاریخ، اقدامات شایان سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، گفت: شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام است.

به گزارش رادیو دری، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران روز شنبه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درباره ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج سلیمانی اظهار داشت: به واقع شخصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که می‌توان گفت ایشان افتخار ایران و همه ملت‌های آزاده جهان محسوب می‌شود. خدمات سردار سلیمانی در دنیای اسلام و در راستای ایجاد اتحاد میان گروه‌های مقاومت و صف‌بندی که در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی ایجاد کرد، قابل توجه و تأمل است.

وی افزود: سردار سلیمانی فردی عملگرا بود؛ تواضع، قاطعیت، اخلاص و درایت شهید در میدان سیاست و نظامی‌گری از ویژگی‌هایی بارز سردار سلیمانی بود که سبب شد او برای همیشه در دل‌ها جای بگیرد.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: تاریخ اقدامات شایان سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، سردار سلیمانی منشأ خدمات بسیار ارزشمند و نابی برای جهان اسلام بود و فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند او در تاریخ جهان اسلام و حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد بود.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 / 13 جدی 1398  در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

سردار حاجی زاده: اقتدار و تاثیر شهید سلیمانی در منطقه امروز بیش از گذشته است

کلیدواژه