جدی 12, 1400 19:03 Asia/Kabul
  • بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
    بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد: سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود؛ فرهنگی که در افق خود حذف اسرائیل و جریان سلطه را ترسیم کرده است.

به گزارش رادیو دری، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ترور فرماندهان محور مقاومت توسط دولت تروریستی آمریکا، چهره حقیقی آمریکای جنایتکار را بیش از گذشته آشکار کرد.
در این بیانیه آمده است: با شهادت فرماندهان بزرگ مقاومت، نه تنها مقاومت ضد استکباری و ضد صهیونیستی تضعیف نشده است بلکه قویتر و فعال تر از گذشته اهداف تاسیسی خود را دنبال می کند و امروزه مقاومت در همه جبهه های درگیری با امریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آن، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن دست بالا و تعیین کننده را دارد.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 /13 جدی 1398 در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

سفارت ایران در کابل: سردار سلیمانی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشورهای اسلامی ایفا کرد

کلیدواژه