جدی 14, 1400 18:54 Asia/Kabul
  • ولایتی: سردار سلیمانی پرچم احیای اسلام را برافراشت
    ولایتی: سردار سلیمانی پرچم احیای اسلام را برافراشت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» مهم‌ترین سرداری بود که پرچم احیای اسلام را برافراشت و مسلمانان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد.

به گزارش رادیودری، «علی‌اکبر ولایتی» دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی  روز سه‌شنبه  در همایش بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با اشاره به جایگاه والای سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تصریح کرد: این شهید والامقام به وظیفه خود به بهترین وجه ممکن عمل کرد که در تاریخ اسلام کم‌نظیر است و این راه باید همچنان ادامه یابد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل با بیان اینکه غربی‌ها و دیگر گروه‌ها و کشورها با اعتقادات متفاوت در سایه اتحاد با یکدیگر توانستند پیشرفت کنند، تصریح کرد: جهان اسلام هم باید متحد شود و برای ایجاد اتحاد باید اشتراکات را ترویج کرد.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: مسلمانان با شنیدن ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عصر حاضر و حضرت امام خمینی (ره) در آغاز انقلاب اسلامی، به تفکر اسلامی تمایل بیشتری نشان دادند و کار به جایی رسید که توانستند دست متجاوزان را از کشورهایشان کوتاه کنند که نمونه آن اخراج آمریکایی‌ها از افغانستان و اخراج قریب‌الوقوع پسماندهای آمریکا از عراق و اخراج دیگر متحدانشان از سوریه است.

آغاز همایش «مکتب شهید سلیمانی» در تهران

کلیدواژه