جدی 15, 1400 12:23 Asia/Kabul
  • دریادار تنگسیری: روسیاهی ترور سردار سلیمانی همیشه برای آمریکا خواهد ماند
    دریادار تنگسیری: روسیاهی ترور سردار سلیمانی همیشه برای آمریکا خواهد ماند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت سردار سلیمانی یکی از جنایتکارانه ترین حادثه هایی بود که آمریکایی ها انجام دادند و روسیاهی آن برای همیشه برای آنها خواهد ماند.

به گزارش رادیودری، سردار دریادار علیرضا تنگسیری سه شنبه شب افزود: بیش از ۴۰ سال دشمنان با برنامه ریزی و تحریم و توطئه‌های مختلف ما را تحت فشار گذاشتند اما با توکل بر خدا و ایمان و اعتقادات مردم و رهبری خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم  انقلاب این توطئه دشمنان ناکام ماند.

وی با اشاره به حمله رژیم بعث عراق به ایران افزود: رزمندگان پرتوان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های گوناگون حماسه‌های مهم آفریدند که هر کدام از این حماسه‌ها، تفاسیر و تحلیل‌های فراوانی از اقتدار و رشادت رزمندگان دلیر اسلام دارد که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 (13جدی1398) در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

سردار قاآنی: قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

ایران: پیامدهای ترور سردار سلیمانی در کنترل آمریکا نخواهد بود

کلیدواژه