جدی 15, 1400 14:06 Asia/Kabul
  • سردار سلیمانی الگوی بزرگ مقاومت
    سردار سلیمانی الگوی بزرگ مقاومت

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق تاکید کرد؛ سردار سلیمانی الگوی بزرگ مقاومت است.

به گزارش رادیودری،  "سید مجتبی حسینی "   نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق  امروز  ( چهارشنبه ) در نشست هم اندیشی با موضوع نقش مجاهدت های سردار قاسم سلیمانی  در تحولات عراق گفت: شهید سلیمانی با روش، خلاقیت و موفقیت‌های میدانی که داشت، صاحب مکتب شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق،  به ویژگی های سپاه قدس اشاره کرد و افزود: هرجا که مستضعفی نیاز به کمک داشته باشد وظیفه دینی و اسلامی است که به کمک آنها بشتابیم و سپاه قدس برای یاری رساندن در آنجا خواهد بود و این فرق سپاه قدس با دیگر نیروهای کشورهاست.

سید مجتبی حسینی با اشاره به اینکه سلطه گران نیروهای خود را برای تسلیم کردن و استثمار ملت ها به نقاط مختلف جهان می فرستند گفت: سالهاست که آمریکا در کشور هایی همچون عراق، افغانستان و یمن با پول برخی کشورها منطقه، مردم را به خاک و خون می کشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق،  با تاکید بر اینکه دشمن با استفاده از همه توان و ظرفیت های خود در عراق بدنبال شبهه افکنی علیه ایران و عراق بود،  گفت: شهادت حاج قاسم بیشترین اثر را در تضعیف دشمن داشت و از ان روز به بعد آمریکا در ذهن همه  مردم منحوس شد.

ایران: پیامدهای ترور سردار سلیمانی در کنترل آمریکا نخواهد بود

کلیدواژه