دلو 02, 1400 13:14 Asia/Kabul
  • عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ اعلام شد
    عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ اعلام شد

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، عناوین " دهه فجر ۱۴۰۰ " را اعلام کرد.

به گزارش رادیو دری،  " سید نظام الدین موسوی "  رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اعلام عناوین ایام الله دهه فجر، شعار محوری سال‌ جاری را « جشن ملی ۱۴۰۰ » اعلام کرد و  گفت :  باید به منظور بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه‌ها و قشر‌های جامعه در جشن پیروزی انقلاب تلاش کنیم.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر  افزود:  با توجه به اینکه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته ( 1399 )  تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا قرار داشت، مقرر شد، دهه فجر امسال  با شعار محوری 'جشن ملی ۱۴۰۰ ' با شور و نشاط و تنوع بیشتر و حضور منسجم همه قشر‌ها و آحاد مختلف مردم برگزار شود.

به گفته سید نظام الدین موسوی : عناوین روز‌های دهه مبارک فجر نیز با تاکید بر موضوعات و قشر‌های مختلف، نامگذاری شده است، تا همه قشر‌ها و موضوعات کشور در این ایام به نوعی مورد توجه قرار گیرد.

موسوی همچنین گفت :  به منظور هماهنگی و هم افزایی برای بسترسازی حضور و مشارکت مردم در مراسم دهه فجر به ویژه ۱۲ و ۲۲ بهمن که نقطه اوج و قله مراسم ایام دهه فجر است،  کمیته‌های ۲۶ گانه و همه نهاد‌ها و مراکز، به ویژه رسانه‌ملی در این راستا تلاش می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی درخصوص مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن گفت: مراسم ۱۲ بهمن به عنوان شروع ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ملی کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در تراز انقلاب اسلامی برگزار گردد.  

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی؛ تجلی وحدت و یکپارچگی ملت ایران

کلیدواژه