دلو 09, 1400 10:44 Asia/Kabul
  • استقلال، خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی
    استقلال، خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استقلال، روحیه خودباوری و خوداتکایی، ایجاد چالش در مقابل غرب و خنثی سازی طرح های آمریکا در منطقه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش رادیو دری، "امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا "   معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  گفت:  ایران  پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحران های زیادی از جمله، تجزیه طلبی، فتنه های داخلی، جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته و مسیر پر فراز و نشیبی را با موفقیت طی کرده است.
سرتیپ اکرمی نیا با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب اسلامی  برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی پنج گام را ترسیم فرموده اند، افزود : انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی گام های ترسیم شده برای انقلاب است که تا کنون گام های اول و دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.
معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه، به اصول خود پایبند بوده و امنیت، آرامش و ثبات مرزی  را برای ایران عزیز به ارمغان آورده است و علاوه بر این ایران را بر قله  پیشرفت های علمی و فناوری های نوین مانند نانو، هسته ای، سلول های بنیادی و فناوری های دفاعی نشانده است.

مردمی بودن و رهبری خردمندانه از نقاط تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها است

کلیدواژه