دلو 22, 1400 10:29 Asia/Kabul
  • راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی آغاز شد
    راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی آغاز شد

در چهل و سومین خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ایرانیان امروز به رسم هر سال با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن (دلو) پایبندی و تعهد خود را به حفظ آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اعلام می کنند.

به گزارش رادیو دری؛ این راهپیمایی که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در حدود ۱۵۰۰ شهر و سه هزار روستا به صورت همزمان آغاز شده است به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله اجتماعی در شهرهایی که به لحاظ کرونایی  اوضاع نامناسبی دارند به صورت خودرویی و موتوری و در سایر مناطق به صورت حضوری برگزار می شود.

مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی با اجرای برنامه‌های ویژه، ساعت ۱۱:۰۰ صبح به اتمام می رسد و در ادامه مراسم رئیس جمهوری اسلامی ایران  به‌عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن تهران، در مصلی امام خمینی (ره) سخنرانی  می کند.

در کنار برگزاری راهپیمایی های خودرویی، موتوری و یا حضوری در سراسر ایران،علاقه مندان می توانند برای پیوستن به راهپیمایی مجازی هم به تارنمای www.bahman1400.ir مراجعه کنند.

 

تمامی رسانه‌های خارجی مقیم ایران با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی (در مجموع بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فعال رسانه‌ای) مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش خبری می‌دهند.

سخنران مراسم امروز در تهران «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران است.

۲۲ بهمن برای ایرانیان نماد وحدت و همدلی و رهایی از سلطه استبداد و استعمار و حفظ استقلال کشور است.

یران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب حماسه‌ای دیگر را رقم می زند

 

 

کلیدواژه