دلو 22, 1400 14:29 Asia/Kabul
  • رئیسی: ایران همچنان به شعار «نه شرقی، نه غربی» پایبند است
    رئیسی: ایران همچنان به شعار «نه شرقی، نه غربی» پایبند است

رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان به شعار «نه شرقی، نه غربی» مردم در سال ۵۷ پایبند است.

به گزارش رادیو دری؛ «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از اتمام راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تصریح کرد: آنچه انقلاب اسلامی فریاد می‌زند، آزادی، اخلاق، عقلانیت، عدالت، استقلال، عزت ملی، برادری، نفی سلطه و ظلم است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: نگاه ایران در سیاست خارجی به همه کشور‌ها متوازن است و امید ما به همه مناطق کشور است و هرگز امیدی به وین و نیویورک نداریم.

رئیسی، «استقلال جویی»، «آزادی‌خواهی» و «عدالت‌طلبی» را از دیگر عناصر هویت‌ساز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این انقلاب در درون خود عدالت‌خواه و عدالت‌طلب است و هیچ زمان نمی‌توان عنصر عدالت را از انقلاب اسلامی جدا کرد؛ چرا که عدالت‌خواهی، عدالت‌طلبی و ضد ظلم و ضد فساد بودن در درون انقلاب اسلامی نهادینه شده است. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران پیام 22 بهمن را «امیدبخش ملت ایران و همه مستضعفان و محرومان در همه عالم» و « مایه ناامیدی و استیصال ظالمان و ستمگران در عالم» عنوان  و اظهار کرد: آنچه در کشورهای همسایه ایران در بیداری اسلامی رخ داد نوید الهی است.

رئیسی همچنین با اشاره به تلاش های دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به این کشور تصریح کرد: دشمنان می خواستند انقلاب و نظام پا نگیرد اما نشد و پیام انقلاب به ملت های مسلمان و بیدار جهان رسید و امروز ایران اسلامی در اوج عزت است.

 امروز جمعه 22 بهمن 1400مصادف با 11 فوریه 2022  چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

مردم ایران اسلامی امروز و در چهل و سومین سالگرد پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات ایران اسلامی رقم زدند.

جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دریچه دوربین

حضور پرشور پایتخت نشینان ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

 

کلیدواژه