خطیب جمعه تهران: انقلاب اسلامی کابوس مستکبران و پناه آزادیخواهان است
(last modified Fri, 11 Feb 2022 10:17:18 GMT )
دلو 22, 1400 14:47 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: انقلاب اسلامی کابوس مستکبران و پناه آزادیخواهان است
    خطیب جمعه تهران: انقلاب اسلامی کابوس مستکبران و پناه آزادیخواهان است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی در مسیر پشت سر گذاشته شده امید مستضعفان و پشتوانه ملت‌های آزادیخواه جهان بود و معنویت را در جهان رونق بخشید.

به گزارش رادیو دری؛ حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود:  انقلاب اسلامی ایران، انقلابی تاریخی است که امروز در نقطه عطف تاریخ قرار گرفته‌ است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران را در صراط مستقیم قرار داده است تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر پشت سر گذاشته شده امید مستضعفان و پشتوانه ملت‌های آزادیخواه جهان بود و معنویت را در جهان رونق بخشید و موجب امید ملت‌های افسرده و کابوس مستکبران بود و در مسیر پیش رو نیز همین گونه خواهد بود .

حجت الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: سیمرغ انقلاب اسلامی با دوبال صبر و شُکر به قاف خوشبختی در عصر ظهور خواهد رسید و ملت ایران به همه آرزوها و آرمان‌هایشان دست پیدا خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن، فریضه قطعی و فوری است گفت: جهاد تبیین بر همه آحاد ملت واجب قطعی است؛ آحاد مردم باید با آنچه که در اتاق‌های فکر شیطانی تولید می‌شود با سوءظن مواجه شوند.

رئیسی: ایران همچنان به شعار «نه شرقی، نه غربی» پایبند است

کلیدواژه