پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما افتخار می‌کنیم
(last modified 1400-11-25T14:18:19+00:00 )
دلو 25, 1400 18:48 Asia/Kabul
  • پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما افتخار می‌کنیم
    پیام هنیه به رهبر معظم انقلاب: به مواضع درخشان شما افتخار می‌کنیم

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیامی به رهبر معظم انقلاب فرستاد و از مواضع حمایتی ایشان قدردانی کرد.

روز جمعه 22 بهمن 1400مصادف با 11 فوریه 2022، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود. انقلاب اسلامی ایران 11 فوریه 1979 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید. 

به گزارش رادیودری به نقل از شبکه خبری المیادین؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز دوشنبه در این پیام تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد بزرگی برای پروژه مقاومت اسلامی بود.

اسماعیل هنیه دراین پیام خطاب به حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نوشته است: جنبش حماس و ملت فلسطین  با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می‌شوند تا اینگونه سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر شما در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع‌شان ابراز کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش  حماس همچنین  تأکید کرد، این جنبش به گسترش این مواضع، ادامه این نقش‌ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در بحبوحه خطرات و چالش‌هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است، چشم دوخته است.

گفتنی است مردم ایران روز جمعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و دوری از هرگونه اقدام و عمل  فتنه‌گرایانه جریان‌های داخلی و خارجی تاکید و بر حمایت همه جانبه خود از همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت دفاع از فلسطین و قدس اشغالی به عنوان مساله اول مسلمین تاکید کردند.

ایران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب حماسه‌ای دیگر را رقم می زند

کلیدواژه