حوت 14, 1400 14:44 Asia/Kabul
  • افزایش قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان نیروهای مسلح ایران
    افزایش قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان نیروهای مسلح ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افزایش 6 تا 7 برابری قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

امروز(شنبه)، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده کل این نیرو رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.
دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دل کوه‌های مرتفع ساخته شده، محل نگهداری سامانه‌های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپاد‌های تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه‌های راداری و پدافندی دشمن بوده که با هدایت نیرو‌های انقلابی جوان و با انگیزه، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.
این اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه پاسداران از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می‌کند.
به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ پاسدار«امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه افزود : زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک، بسیار کاهش پیدا کرده است .


سردار حاجی زاده گفت: هم اکنون در این پایگاه، در لحظه می توان ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآورد و به علت آنکه برد این پرنده های بدون سرنشین محدود نیست،محدودیت هدف وجود ندارد و هر هدف متخاصمی را می توان مورد اصابت قرار داد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد یک روز دشمن از توان هسته‌ای ایران حرف می زند و الان از توان موشکی؛ این یعنی قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است.

سردار حاجی‌زاده: پهپادهای ایران خاری برچشم دشمنان شده است

کلیدواژه