حوت 15, 1400 14:51 Asia/Kabul
  • 2 عنوان برتربرای افغانستان درمسابقات بین المللی قران کریم جمهوری اسلامی ایران
    2 عنوان برتربرای افغانستان درمسابقات بین المللی قران کریم جمهوری اسلامی ایران

اسامی برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان و بانوان و هفتمین دوره مسابقات دانش‌آموزان جهان اسلام و پنجمین دوره مسابقات نابینایان جهان اسلام اعلام شد.

 به گزارش رادیو دری، در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اویس احمدیان از افغانستان رتبه سوم ودرهفتمین دوره مسابقات دانش‌آموزان جهان اسلام در بخش دانش‌آموزان پسر محمدصادق محمدی از افغانستان رتبه دوم را کسب کردند.

در بخش آقایان رشته قرائت و تحقیق ، هادی موحدامین از جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست، ثمرالدین صمداف از تاجیکستان ، رتبه دوم و اویس احمدیان از افغانستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش دانش‌آموزان پسر و در رشته قرائت تحقیق، «امیرعلی یادگاری» از جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست، «محمدصادق محمدی» از افغانستان رتبه دوم و «علی طاها لطیفی» از آلمان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل پسران نیز «صالح احمد تکریم» از بنگلادش رتبه نخست، «محمدرضا جعفرپور» از جمهوری اسلامی ایران رتبه دوم و «صو ابراهیم» از ساحل عاج رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش دانش‌آموزان دختر و در رشته قرائت تحقیق «مریم سبزه زاری» از جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست، «نادیه نور فاطمیه» از اندونزی رتبه دوم و «فاطمه سلامی» از لبنان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل دختران نیز «زهرا خلیلی» از جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست، «اسما صالح» از تانزانیا رتبه دوم و «حمیرا کنش» از ترکیه رتبه سوم را به دست آوردند.

مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام از دهم تا چهاردهم اسفندماه / حوت ۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری برگزار شد.

گشایش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در ایران

کلیدواژه