حوت 18, 1400 10:04 Asia/Kabul
  • ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد
    ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  اقدام جنایت کارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجرشد، بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: پاسخگو کردن رژیم آپارتایدی اسرائیل در قبال جنایات ضد انسانی از اهداف محور مقاومت در منطقه است.
در حمله موشکی بامداد روز دوشنبه رژیم صهیونیستی از جنوب بیروت به حومه دمشق دو نفر از پاسداران رشید مدافع حرم به شهادت رسیدند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 
وزارت امورخارجه سوریه هم چندی پیش در بیانیه ای با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، اعلام کرد، دمشق از همه ابزارهای مشروع برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد.

 

کلیدواژه