حوت 24, 1400 14:46 Asia/Kabul
  • افزایش قدرت نیروی دریایی سپاه با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند
    افزایش قدرت نیروی دریایی سپاه با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح، بالا سطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.

به گزارش رادیو دری ؛‌ سرلشکر «حسین سلامی‌» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود : روش های جدید در قدرت افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح،بالا سطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند گفت: این تجربیات گران سنگ که محصول خون شهیدان است،‌ به طور قطع برای ما مهم و درس آموز و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود.

سرلشکر سلامی در ادامه تاکید کرد: همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه های زیرسطحی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان به ایران اسلامی را قطع کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند،‌تحریم معنایی ندارد اظهار کرد: برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند،‌ حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی اثر و خنثی نموده اند.

سرلشکر سلامی: ایران به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی دارد

کلیدواژه