پاسخ ایران به ادعاهای کذب صهیونیست ها در شورای امنیت
(last modified 1395-09-03T04:38:31+00:00 )
قوس 03, 1395 09:08 Asia/Kabul
  • پاسخ ایران به ادعاهای کذب صهیونیست ها در شورای امنیت

معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران را سراسر پوچ ، کذب و تکراری خواند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، "غلامحسین دهقانی" معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز سه شنبه با ارسال نامه ای به دبیر کل و رئیس شورای امنیت این سازمان در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت، ادعای نماینده رژیم صهیونیستی مبنی بر ارائه اطلاعات جدید به شورای امنیت مانند همیشه ادعایی بی اساسی است که هیچ شاهدی برای اثبات آن ندارد.

"غلامحسین دهقانی"  افزود، ادعاها علیه ایران مبنی بر نقض قطعنامه های شورای امنیت ، توسط رژیمی است که خود بی شرمانه همه قطعنامه های مجمع عمومی و شورای امنیت در محکومیت اشغالگریش را در دهه های گذشته به استهزا گرفته است.

دهقانی، رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی را رژیمی عوام فریب و ریاکار توصیف و تاکید کرد این رژیم که چندین دهه سرزمین فلسطینیان را اشغال  و حقوق انسانی آن را نقض کرده است و همچنان به ترور جمعی غیر نظامیان فلسطینی از جمله زنان و کودکان ادامه می دهد اکنون ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند.

معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پایان تاکید کرد، هدف رژیم صهیونیستی از طرح اینگونه ادعاها و اتهام زنی ، فرافکنی و انحراف توجه جهانیان از ادامه محاصره غزه ؛ بمباران مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستان ها در سرزمینهای اشغالی ، تخریب خانه های فلسطینیان و مصادره اموال آنان و تجاوز و هتک حرمت اماکن مقدسه است.

 

کلیدواژه