هشدار رئیسی به اسراییل: کوچکترین خطا از دید نیروهای مسلح ایران دور نیست
(last modified 1401-01-29T08:35:33+00:00 )
حمل 29, 1401 13:05 Asia/Kabul
  • هشدار رئیسی به اسراییل: کوچکترین خطا از دید نیروهای مسلح ایران دور نیست
    هشدار رئیسی به اسراییل: کوچکترین خطا از دید نیروهای مسلح ایران دور نیست

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نیرو‌های مسلح ایران، قدرت بازدارندگی است و کوچک‌ترین تحرک دشمنان مانند رژیم صهیونیستی، از چشم تیزبین این نیرو‌ها پوشیده نیست.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی‌های بسیاری دارند؛ دارای نیروی‌های مخلصند و آماده‌اند تا در میدان، خطر کنند و با هر دشمنی روبرو شوند.

رئیسی با بیان اینکه ارتش ایران از فرصت تحریم برای توانمند شدن بسیار خوب استفاده کرد افزود: بهترین استفاده در این فضای تحریمی را صنایع نظامی انجام دادند و ارتش توانمندی بسیاری پیدا کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور و نظام است اضافه کرد: پیام این آمادگی به دوستداران انقلاب اسلامی، پیام امید است؛ دشمن هم بداند که قدرت نیرو‌های مسلح ایران قدرت بازدارندگی است و پیام این اقتدار، صلابت و ایستادگی به همه محرومان، مظلومان و مستضعفان عالم این است که نیرو‌های مسلح ایران نقطه امید آنها هستند.

نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود؛ آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران: ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد

 

 

کلیدواژه