جوزا 19, 1401 19:18 Asia/Kabul
  • رئیسی: مقابل شورای حکام یک قدم از موضع خود عقب‌ نمی نشینیم
    رئیسی: مقابل شورای حکام یک قدم از موضع خود عقب‌ نمی نشینیم

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: شورای حکام علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند اما یک قدم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

قطعنامه ضد ایرانی آمریکا و سه کشور اروپایی بریتانیا، فرانسه و آلمان روز سه شنبه  این هفته به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه شد. 

جمهوری اسلامی ایران،  اقدام واشنگتن و سه کشور اروپایی را برخلاف رویه دیپلماسی، شتاب‌زده و غیرسازنده دانسته که موجب سخت‌تر و پیچیده‌تر شدن روند مذاکرات وین خواهد شد. 

به گزارش رادیو دری، " سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهوری ایران  امروز ( پنجشنبه )  در دیدار با مردم استان  چهارمحال و بختیاری ایران افزود : دشمنان و بدخواهان با پول‌های حرام صهیونیستی، داعیه‌ دار طرفداری از مردم هستند اما مردم این ترفندها را می‌شناسند.

وی  با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد این کشور پیشرفت کند تصریح کرد:  ایران به صنعت هسته‌ای و صنایع پیشرفته نظامی دست یافته است اما دشمن نمی‌خواهد از دانش برتر برخوردار باشیم ولی ما در جنگ اراده‌ها به دنبال پیشرفت کشور هستیم و این جنگ تا ابد ادامه دارد.

رئیسی تاکید کرد : دوران بزن‌ در رو تمام شده است، یونان یک کشتی توقیف کرد اما به جای آن دو کشتی توقیف شد؛ دشمنان باید این مساله را جدی بگیرند که پاسخ محکمی به آن‌ها داده خواهد شد.

رئیس جمهوری ایران  با اشاره به اینکه فرهنگ پیروز در کشور فرهنگ ما می‌توانیم است گفت: این فرهنگ، فرهنگ حاج قاسم سلیمانی است که در سایه آن در  چهار دهه گذشته  به موففیت‌های بسیاری دست پیدا کردیم و در مسیر خودکفایی و استقلال گام برداشتیم.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس و واکنش قاطع تهران

سفیر ایران در یونان: صدور حکم آزادی نفتکش ایران تایید شد

 

کلیدواژه