پاسخ جمهوری اسلامی ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است
(last modified 1401-03-21T09:38:46+00:00 )
جوزا 21, 1401 14:08 Asia/Kabul
  • پاسخ جمهوری اسلامی ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است
    پاسخ جمهوری اسلامی ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : پاسخ ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از جمله نیروی هوایی در حفظ و حراست از مرزهای  کشور موفق عمل کرده اند. 

باوجود تحریم ها، به سرکردگی آمریکا و غرب  نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طراحی و ساخت تجهیزات نظامی بسیار موفق عمل کرده است. 

به گزارش رادیو دری،  " امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان "  جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز دشمنان در مقابل ایران اسلامی دست از پا خطا کنند با پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهند شد.

 جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش  افزود : عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک هزاران شهید از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون است و امروز نیز سربازان و رزمندگان دلیر در نیروهای مسلح در تداوم راه شهدا و در راستای دفاع از اسلام و انقلاب با تمام توان خود در میدان حضور دارند.

" امیر سرتیپ هادیان "  همچنین گفت : نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با پشتیبانی مالی برخی از دولت‌های مرتجع منطقه در سال‌های اخیر با ایجاد و تجهیز گروه‌های تکفیری در صدد سیاه‌ نمایی چهره اسلام علوی برآمدند تا با راه اندازی جنگ‌های نیابتی، اوضاع منطقه را پیچیده و معادلات سیاسی و نظامی را به نفع خود در این نقطه استراتژیک جهان تغییر دهد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین گفت :  جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و پرچمدار مبارزه تاریخی حق علیه باطل کانون توجه و تمرکز دشمنی‌ها قرار گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران: ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد

کلیدواژه