معاون وزیر خارجه ایران: اجازه نمی‌دهیم صهیونیست‌ها  ایران‌هراسی را ترویج کنند
(last modified 1401-03-26T09:21:59+00:00 )
جوزا 26, 1401 13:51 Asia/Kabul
  • معاون وزیر خارجه ایران: اجازه نمی‌دهیم صهیونیست‌ها  ایران‌هراسی را ترویج کنند
    معاون وزیر خارجه ایران: اجازه نمی‌دهیم صهیونیست‌ها ایران‌هراسی را ترویج کنند

معاون سیاسی وزارت امورخارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد تا صهیونیست‌ها با هیاهو و هوچی گری حداکثری، ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

به گزارش رادیو دری، «علی باقری کنی » معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در اجلاس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران افزود: دشمنان ملت ایران بدانند ایرانی که توانست کارزار فشار حداکثری آمریکا را به شکست کشانده و سردمداران کاخ سفید را وادار به اعتراف به این شکست مفتضحانه کند، اجازه نخواهد داد تا صهیونیست‌ها، ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

باقری کنی افزود: باورمندی به اصول سیاست خارجی مندرج در قانون اساسی و تعهد به عملی کردن آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی از جمله رویکردهای راهبردی وزارت خارجه در دولت سیزدهم است.

معاون وزیر امورخارجه ایران، تهدیدزدایی و فرصت ربایی را دو روی سکه نقش‌آفرینی دستگاه دیپلماسی در میدان تحولات سریع، متنوع و گسترده منطقه‌ای و جهانی خواند و گفت:موفقیت در سیاست خارجی در گرو اجماع ملی در حوزه‌های راهبردی سیاست خارجی است و وزارت خارجه خود را موظف به ایجاد اقناع ملی در موضوعات  اصلی سیاست خارجی می داند.

"باقری کنی": سیاست راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی‌سازی تحریم است

کلیدواژه