جبلی: عادی سازی با رژیم صهیونیستی جایگاهی در جهان ندارد
(last modified 1401-04-07T03:51:52+00:00 )
سرطان 07, 1401 08:21 Asia/Kabul
  • جبلی: عادی سازی با رژیم صهیونیستی جایگاهی در جهان ندارد
    جبلی: عادی سازی با رژیم صهیونیستی جایگاهی در جهان ندارد

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،عادی سازی با رژیم صهیونیستی را فاقد اعتبار و جایگاه در جهان دانست.

به گزارش رادیو دری؛«پیمان جبلی» رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در حاشیه نشست نخبگان جامعه فرهنگی سوریه با عنوان «با هم در برابر عادی سازی با رژیم صهیونیستی می‌ایستیم»،گفت: در هر جای دنیا، زمانی که صدای واقعی مردم شنیده شود، مخالفت قطعی آن‌ها را با عادی سازی روابط با یک رژیم کودک کش، متجاوز، اشغالگر به دنبال خواهد داشت.

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هیچ فطرت پاکی از اشغالگری و کودک کشی و تجاوز حمایت نمی‌کند، تصریح کرد: حرکت‌های نمایشی بعضی کشور‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری در فهم و درک مردم از خوی تجاوزگری، سفاکی و اشغالگری رژیم صهیونیستی نداشته و نخواهد داشت، مسئله‌ای که در این نشست از نخبگان سوری شنیده شد.

جبلی همچنین تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی افکار عمومی از خطر‌های ناشی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر دوش می‌کشند؛ و لذا باید با تولید محتوا و تولید سریال‌ها و فیلم‌های هدفمند افکار جامعه را نسبت به این خطر بزرگ مصون بسازند.

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما در محور مقاومت از ایران تا عراق و سوریه و لبنان و فلسطین یمن یقین داریم که مبارزاتمان به نتیجه خواهد رسید، پیروزی از آن ماست و همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران وعده داده اند، رژیم سفاک صهیونیستی از بین خواهد رفت.

تاکنون با  فشارهای « دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا برای عادی‌سازی روابط  رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی، چهار کشور امارات، بحرین، سودان و مغرب رسماً  با اسرائیل  بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیده اند.

جبلی: جهان اسلام برای مقابله با دشمنان به وحدت نیاز دارد

کلیدواژه