سرطان 10, 1401 17:33 Asia/Kabul
  • معاون رئیس جمهوری ایران از جانباز افغانستانی مدافع حرم عیادت کرد
    معاون رئیس جمهوری ایران از جانباز افغانستانی مدافع حرم عیادت کرد

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران با حضور در خانه جانباز افغانستانی مدافع حرم اهل بیت(ع) در شهر مشهد از وی عیادت و روند درمان او را پیگیری کرد.

به گزارش رادیو دری؛ سید اصغر حسینی جانباز ۴۵ درصد افغانستانی مدافع حرم به علت مجروحیت از ۶ سال پیش در بستر و تحت درمان است.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران در دیدار  سید اصغر حسینی، ضمن پیگیری روند درمانی این جانباز مدافع حرم دستور داد تا اداره کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی هزینه های درمانی  او را پرداخت کند و کمک های مورد نیاز به وی انجام شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: این که تمامی اعضای این خانواده جانباز دفاع مقدس شناسنامه دارند، اما فرزند جانباز مدافع حرم شناسنامه ندارد باید از طریق اداره اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی به صورت قانونی پیگیری شود و این مساله قابل حل است.

عیادت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران از جانباز افغانستانی مدافع حرم

همچنین در این دیدار، سید میرآقا حسینی پدر جانباز مدافع حرم که خود نیز جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس است گفت: من و پسرم برای گرفتن  شناسنامه و پول به جبهه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم نرفتیم، بلکه تمام عزم و اراده ما فقط دفاع از اسلام بود و اگر باز هم نیاز باشد به جنگ خواهیم رفت و جانمان را فدا خواهیم کرد، چراکه شهادت برای من و خانواده ام یک افتخار است.

جانباز ۲۵ درصد سید میرآقا حسینی در عملیات فاو و فرزندش سید اصغر حسینی در حلب سوریه به مقام رفیع جانبازی رسیدند.

دیدار سخنگوی دولت ایران با خانواده شهید افغانستانی مدافع حرم

کلیدواژه