سرطان 15, 1401 11:42 Asia/Kabul
  • دستاوردهای نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان
    دستاوردهای نظامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تجهیزات یگان‌های این نیرو به تسلیحات نقطه زن، دورزن و هوشمند، تاکید کرد : دستاوردهای نظامی، دفاعی و تسلیحاتی نیروی زمینی ارتش، همچون خاری در چشم دشمنان است.

"امیر سرتیپ کیومرث حیدری "  فرمانده نیروی زمینی ارتش،  از وضعیت آمادگی دفاعی و توان رزمی عملیاتی تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان بازدید کرد. 

به گزارش رادیو دری، "  امیر سرتیپ کیومرث حیدری "  فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به تسلیحات نقطه‌زن، دورزن و هوشمند گفت: امروز دستاوردهای نظامی، دفاعی و تسلیحاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون خاری در چشمان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه یگان‌های نیروی زمینی ارتش همیشه پویا، بالنده و بازدارنده هستند، افزود : آمادگی بی‌نظیر نیرو‌های مسلح، حکایت از روحیه و انگیزه مضاعف کارکنان آن‌ در دفاع از خاک این مرز و بوم دارد، به گونه ای که شبانه روز و با تمام وجود برای امنیت این سرزمین تلاش می‌ کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت :  سربازان سلحشور و انقلابی ایران، برای برقراری آرامش و آسایش ملت تمام توان خود را بسیج کرده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

نیروهای مسلح ایران در بالاترین سطح از توان دفاعی قرار دارند

کلیدواژه