اسد 15, 1401 15:03 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: فروپاشی رژیم صهیونیستی مسیر بدون بازگشت است
    سرلشکر سلامی: فروپاشی رژیم صهیونیستی مسیر بدون بازگشت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک مسیر بدون بازگشت است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در دیدار « زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شرایط امروز جهان اسلام به ویژه منطقه مقاومت را خاص توصیف کرد و افزود: آزادی فلسطین برای ملت ایران فراتر از یک آرزو یک راهبرد قطعی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارتقای توانمندی‌های مقاومت فلسطین گفت: قدرت امروز مقاومت فلسطین در مقایسه با گذشته توسعه پیدا کرده است و با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود نشان می‌دهد که توان اداره جنگ‌های بزرگ را یافته است.
سرلشکر سلامی ادغام و آمیختگی جمعیت و قدرت نظامی رژیم اسرائیل را یک ضعف ذاتی برای صهیونیست‌ها توصیف و تصریح کرد: وقتی فلسطین قدرت می‌گیرد و این قدرت بیشتر نمایان می‌شود ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها آشکارتر و ادامه کار نیز برای آنان دشوارتر می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رشد ضعف‌های ذاتی رژیم صهیونیستی آنان را به لحاظ روانی دائماً در مسیر تخریب و تضعیف قرار داده است به گونه‌ای که چشم‌انداز تاریک و دهشتناکی را فراروی خود می‌بیند.
سرلشکر سلامی با محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه و جنایت آمیز روز گذشته رژیم صهیونیستی به غزه که موجب شهادت و زخمی شدن دهها نفر از مردم به ویژه کودکان مظلوم و بی‌گناه شد، گفت: بدون تردید پاسخ سریع مقاومت اسلامی فلسطین به این جنایت نشان می‌دهد فصل جدید قدرت یابی در جریان مقاومت رقم خورده است و صهیونیست‌ها تاوان سنگین دیگری بابت جنایت اخیر پرداخت خواهند کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با قدردانی از مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین، گفت: ایستادگی و رویارویی گسترده جمهوری اسلامی ایران برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب خرسندی مردم فلسطین و افزایش روحیه رزمندگان و مجاهدان فلسطینی است.

سردار سلامی: وجود پلید رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است

کلیدواژه