رئیسی: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد
(last modified Sun, 21 Aug 2022 11:10:55 GMT )
اسد 30, 1401 15:40 Asia/Kabul
  • رئیسی: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد
    رئیسی: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در هفدهمین اجلاس روز جهانی مسجد با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدیدها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، افزود: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد، دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه  به فعالیت‌ها و اقدامات دولت در یک سال گذشته در زمینه مهار کرونا، توسعه سیاست همسایگی، ایجاد توزان در سیاست خارجی، افزایش تجارت خارجی، ارتقای ذخایر استراتژیک کالای اساسی و همزمان تلاش برای خودکفایی و تنوع مبادی ورود کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: کشور ما دارای قدرت متکی به آحاد مردم است و تلاش دولت مردمی بر این اساس استوار بوده که از چنین قدرتی به خوبی برای تامین منافع ملت بهره بگیرد.

رئیسی همچنین کارکرد مساجد در حوزه معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساجد در کنار جایگاه عبادی، همواره به عنوان سنگر و جایگاهی برای مقاومت فرهنگی و نیز دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی نیز نقش‌آفرین و الهام‌بخش بوده‌اند.

کلیدواژه